Повернутися до звичайного режиму

Річний звіт директора за 2022-2023 н.р.

З В І Т
директора спеціалізованої школи-інтернату І-ІІ ступенів № 14 м. Києва
з поглибленим вивченням предметів художньо-естетичного циклу
Манько Тамари Анатоліївни
за роботу у 2022 – 2023 навчальному році

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів» від 28.01.2005р. № 55 керівник закладу освіти щорічно після завершення навчального року звітує перед педагогічним колективом, батьківською громадою, радами закладу про виконану роботу за навчальний рік.

Як директор спеціалізованої школи-інтернату № 14 м. Києва, у своїй діяльності протягом звітного періоду я керувалась Законом України «Про освіту», Законом України «Про загальну середню освіту», Статутом закладу, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника закладу освіти.

Навчальний 2022-2023 рік розпочався відповідно до наказу Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 31.08.2022 року № 86 «Про організацію освітнього процесу у закладах освіти міста Києва у 2022/2023 навчальному році в умовах воєнного стану».

Освітній процес у 2022-2023 навчальному році здійснювався відповідно річного плану, структура якого має такі розділи:

● безпечне освітнє середовище закладу освіти;

● система оцінювання здобувачів освіти;

● педагогічна діяльність працівників закладу освіти;

● управлінські процеси закладу освіти.

Пріоритетними напрямками розвитку освіти в спеціалізованій школі-інтернаті № 14 м. Києва на 2022/2023 навчальний рік стали:

- забезпечення реалізації права громадян на повну загальну середню освіту;

- використання освітніх інновацій, інформаційно-комунікаційних, здоров’язбережувальних технологій;

- створення умов для зростання професійної майстерності вчителів;

- реалізація принципу академічної свободи та академічної доброчесності в педагогічній діяльності учителя як основи його професійної самореалізації;

- формування в учасників освітнього процесу потреби й навичок самоосвітньої роботи, здатності до навчання впродовж усього життя;

- розвиток особистості учня, його здібностей та обдарувань, наукового світогляду;

- виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження й зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів;

- формування особистості-патріота з активною життєвою позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами, здатний приймати відповідальні рішення, поважає гідність і права людини;

- виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;

- забезпечення соціального захисту дитини, сприяння встановленню рівного доступу до повноцінної освіти різних категорій учнів відповідно до їхніх індивідуальних нахилів, потреб, інтересів;

- забезпечення психологічного супроводу та моніторингу розвитку особистості учня;

- формування позитивної мотивації учня до навчання шляхом оновлення системи взаємостосунків між учнем та вчителем, активної співпраці з батьками або особами, які представляють інтереси дітей; урахування індивідуальних потреб і можливостей кожного учня;

- створення конкурентоспроможного іміджу закладу;

- створення внутрішньої системи забезпечення якості освіти закладу;

- поповнення матеріально-технічної бази школи;

- надання емоційної та психологічної підтримки усім учасникам освітнього процесу;

- удосконалення роботи з організації дистанційного навчання;

- забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці, виконання вимог охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах воєнного стану і дотримання їх в закладі освіти.

Загальна інформація про заклад

Спеціалізована школа-інтернат І-ІІ ступенів № 14 м. Києва з поглибленим вивченням предметів художньо-естетичного циклу є комунальною власністю виконавчого комітету Київської міської ради. Управління та фінансування здійснюється управлінням освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації.

Споруда освітнього закладу 1961 р. забудови, яка складається з триповерхового навчального корпусу, чотириповерхового спального корпусу та одноповерхового харчоблоку. Має сумарну площу 14460 кв. м..

Проектна потужність – 600учнів (планова ємність 300 учнів) з розрахунку роботи в одну зміну.

Площа земельної ділянки – 1,77 га

Опалення – централізоване.

Водопостачання – централізоване, є гаряча вода, каналізація.

Їдальня – розрахована на 120 місць.

Класних кімнат – 27, їх площа – 1300 кв.м.

Спортивна зала - 1, її площа – 154 кв.м..

Актова зала – 1, площа 167,5 кв. м, кількість посадкових місць – 120.

Кількість комп’ютерних класів – 2, робочих місць – 16.

Кількість комп’ютерів в закладі – 65.

Заклад має 13інтерактивних комплексів, підключений інтернет.

Усі навчальні приміщення мають природне освітлення. Штучне освітлення забезпечується за допомогою люмінесцентних ламп.

Заклад також має бібліотеку, майстерні.

На території закладу освіти наявний стадіон з природнім покриттям, баскетбольний та волейбольний майданчики, міні футбольний майданчик зі штучним покриттям. Все це сприяє розвитку спортивних здібностей здобувачів освіти закладу.

Наявне найпростіше укриття місткістю на 413 місць

Освітній заклад працює у 5-денному режимі. Навчальні заняття розпочинаються о 8-30 годині.

Безпечне середовище закладу

Пріоритетним напрямком роботи закладу є забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці, виконання вимог охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах воєнногостану, надзвичайних ситуацій і дотримання їх в навчальному закладі.

Адміністрацією спеціалізованої школи-інтернату № 14 м. Києва в 2022-2023 навчальному році проведена значна робота по створенню безпечного освітнього простору в умовах воєнного стану. Проведено вивчення питання щодо утримання у належному стані будівель, приміщень, обладнання освітнього закладу, вживалися заходи для створення належних умов діяльності закладу. При складанні режиму роботи та розкладу занять враховувалися вікові особливості здобувачів освіти, їхні освітні потреби.

Постійно здійснювався щоденний огляд території закладу освіти з метою виявлення на території школи небезпечних предметів та відсутності загроз для життя і здоров’я учасників освітнього процесу. З жовтня 2022 року до щоденного контролю долучився представник муніципальної охорони.

Питання охорони праці, безпеки життєдіяльності, створення належних санітарно-гігієнічних умов та профілактика травматизму є одним із найважливіших у роботі закладу. Стан роботи з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії під час освітнього процесу знаходиться під щоденним контролем адміністрації школи та медичних працівників.

З метою упередження нещасних випадків, напрацювання алгоритмів дій при надзвичайних ситуаціях у вересні, грудні 2022 року та у квітні 2023 року в закладі проведені Тижні знань з основ безпеки життєдіяльності, у листопаді і травні – Тижні безпеки дорожнього руху. 27 квітня 2023 року проведено День цивільного захисту. До кожного заходу видані відповідні накази, затверджені плани роботи. Під час проведення Тижнів були здійснені перевірки щодо стану охорони праці та безпеки життєдіяльності на робочих місцях, з працівниками повторно опрацьований зміст основних нормативно-правових документів з охорони праці, проведені тематичні наради.

У закладі розміщено наочну агітацію із заходами безпеки у вестибюлі, оформлені куточки безпеки у класних кімнатах також обладнаний майданчик «Автомістечко», де діти можуть вивчати правила дорожнього руху. Педагоги постійно проходять навчання щодо забезпечення власної безпеки та безпеки учнів. В поточному навчальному році всі пройшли курси з мінної безпеки «Дивись під ноги! Дивись! куди ідеш».

На початок 2022-2023 навчального року були оформлені всі необхідні акти-дозволи на проведення навчальних занять у кабінетах та шкільних приміщеннях підвищеної небезпеки, дозвіл на експлуатацію харчоблоку, паспорт санітарно-технічного стану школи, паспорт комп'ютерних класів.

На зборах трудового колективу затверджені Правила внутрішнього трудового розпорядку для працівників школи. Посадові обов'язки працівників, інструкції з охорони праці та безпеки життєдіяльності наявні та затверджені наказами по школі.

Також наказами по школі призначено осіб, які відповідають за електрогосподарство, водо- та газопостачання, пожежну безпеку, охорону праці та безпеку життєдіяльності, призначено громадського інспектора з питань охорони праці.

В закладі є в наявності необхідні журнали для реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності, відпрацьована програма вступного інструктажу з охорони праці для працівників та учнів школи.

На початок 2022-2023 н.р. всі працівники школи надали медичні книжки з дозволом на роботу. Медичні працівники школи постійно контролюють дане питання і стежать за термінами дії медичних оглядів працівниками.

Запасні ключі від усіх шкільних приміщень знаходяться у шкільного вахтера, директора школи, заступника директора з господарських робіт, основні ключі від усіх приміщень щоденно видаються черговим, збираються наприкінці зміни та зберігаються на вахті.

Значна увага приділялась педагогами та медичними працівниками щодо профілактики дитячого травматизму. За звітний період не зареєстровано нещасних випадків травмування учнів під час освітнього процесу. У разі нещасного випадку адміністрація та педагогічні працівники діють за затвердженим алгоритмом дій.

Питання з безпеки життєдіяльності учнів під час канікул, в побуті, громадських місцях, на вулиці тощо постійно обговорюються на виховних годинах, нарадах при директорі, у бесідах з батьками та фіксуються у журналах проведення інструктажів, класних журналах, журналах групи подовженого дня.

Медичне обслуговування учнів школи здійснюється медичною сестрою. Всі учні надали медичні довідки щодо обов'язкового щорічного медичного обстеження, відповідно яких розподілені на групи здоров’я для занять на уроках фізичної культури. Медичним працівником вчасно оформлені листки здоров'я кожного класу, які постійно коригуються. Систематично проводяться профілактичні бесіди, лекції щодо інфекційних захворювань та дотримання санітарно-гігієнічних норм, контролюється календар щеплень учнів.

В закладі освіти наявне найпростіше укриття, в якому забезпечені належні умови перебування: є питна та технічна вода, працюють туалети; обладнано кабінети для проведення уроків. Медична сестра, психолог та соціальний педагог надають необхідну допомогу тим, хто її потребує. Часті тривоги і перебування під час тривоги в укритті всіх учасників освітнього процесу потребували додаткової уваги, створенню належних умов, дотриманню там санітарно-гігієнічних умов.

Кількісний склад учнів

Спеціалізована-школа-інтернат – гімназія зі структурним підрозділом «початкова школа» – з п’ятиденним режимом роботи, працює в одну зміну, має 21 клас, в яких здобувається освіта за Типовою освітньою програмою (3-9 класи) та за вальдорфською педагогікою (1-9 класи). Із загальноосвітніх, 6-9 класи – з поглибленим вивченням предметів художньо-естетичного циклу.

У закладі навчається 416 учнів у 21 класі:

- І ступінь навчання – 1-4 кл. – 8 класів – 162 учні;

- ІІ ступінь навчання – 5-9 кл. – 13 класів – 254 учні.

З метою реалізації завдань, які стоять перед сучасною освітою, педагогічний колектив спеціалізованої школи-інтернату № 14 м. Києва продовжував працювати над науково-методичними проблеми, а саме:

- Соціалізація особистості на засадах створення сприятливого безпечного освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу;

- Проєктування освітнього середовища ліцею засобами вальдорфської педагогіки.

У 2022-2023 н. р. педагогічний колектив закладу освіти продовжив пошуки сприятливих методів і використання їх в роботі для формування всебічної компетентності у здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти, Концепції Нової української школи та Державного стандарту базової та повної загальної освіти.

Основним завданням педагогів закладу відповідно до Нової української школи було:

- організувати компетентнісне навчання (не знання заради знань– а вміння їх застосовувати в реальному житті, не знати– а вміти користуватися знаннями),

- забезпечити інтегрованість змісту (внутрішньо-предметну і міжпредметну) на основі ключових компетентностей– не шляхом механічного об’єднання предметів, а наближення змісту освіти до сенситивних періодів навчання, особливостей сприймання нової інформації тощо.

Компетентнісний підхід став містком, що поєднує школу з реальним світом і тими потребами, які ставить перед людиною життя, здатний забезпечити життєвий у суспільстві.

Дослідно-експериментальна робота

На сьогодні спеціалізована школа-інтернат І-ІІ ступенів м.Києва з поглибленим вивченням предметів художньо-естетичного циклу є базовим закладом інноваційного освітнього проєкту «Організаційно-педагогічні умови формування самоефективності суб'єктів освітнього процесу засобами вальдорфської педагогіки» (наказ МОН від 16.06.2022 № 558), реалізація якого передбачена на термін до 2034 року з метою проведення комплексного дослідження, а саме: від початкового ступеню до закінчення здобувачем освіти ліцею. Заклад уже успішно виконав завдання першого етапу зазначеного проєкту, що відображено в наказі МОН від 24.01.2023 № 69.

На базі закладу освіти впроваджуються та проходять моніторинг нетипові освітні та навчальні програми за вальдорфською педагогікою, які мають відповідні грифи МОН України, схвалення ДСЯО та ІМЗО, а отже важливим фактором для дослідження їхньої ефективності є неперервність у їхньому використанні. Педагоги закладу пройшли відповідну міжнародну підготовку, є авторами та співавторами ряду програм, про що зазначено в Електронному каталозі надання грифів МОН України.

Педагогічна рада

Згідно Річного плану та виробничої необхідності в 2022-2023 н.р. проведено 9 засідань педагогічної ради школи, на яких традиційно розглядалися питання:

· Підсумки освітнього процесу за попередній навчальний рік.

· Узгодження освітніх програм та індивідуальних навчальних планів для дітей з особливими освітніми потребами.

· Затвердження освітніх програм для дітей з особливими освітніми потребами.

· Про організацію харчування.

· Медичні огляди учнів.

· Про вибір та замовлення підручників.

· Порядок закінчення навчального року та підготовка до ДПА. Виконання освітніх програм.

· Про переведення учнів 1-8 класів до наступних класів.

· Про посилення заходів безпеки у закладі та посилення профілактичної

роботи щодо безпеки життя та здоров’я вихованців під час канікул.

В закладі також були проведені тематичні педагогічні ради:

· Про затвердження Алгоритму дій при отриманні сигналу «Повітряна тривога».

· Дотримання правил безпеки життєдіяльності в умовах воєнного стану.

· Психологічні аспекти організації освітнього процесу в умовах воєнного стану.

· Про проведення внутрішнього оцінювання якості освітньої програми в 5 класі за вальдорфською педагогікою.

· Дистанційне навчання: виклики, результати, перспективи.

Методична робота

Методична робота в школі координується науково - методичною радою, яка аналізує професійну діяльність педагогів, надає їм навчально-методичні консультації, організовує заходи, спрямовані на розвиток творчого потенціалу педагогів, впровадження перспективного педагогічного досвіду та освітніх технологій.

З метою ознайомлення педагогічного колективу з новою педагогічною інформацією, передовим досвідом, сприяння впровадженню інновацій в освітній процес у школі-інтернаті працює 6методичних комісій, керівниками яких є досвідчені педагоги.

Зміст роботи методичних комісій визначений блоком навчальних предметів, які вивчаються у закладі, методикою їх викладання. Керівники методичних комісій планують роботу, виходячи з науково-методичних проблем, над якими працює школа.

Системність і послідовність роботи методичних комісій забезпечує результативність освітнього процесу, який охоплює загальну характеристику педагогічної діяльності вчителів певного предмета, якості знань учнів, мету і завдання на навчальний рік, основні організаційно-педагогічні заходи (оформлення кабінетів, експертизу дидактичного матеріалу, затвердження текстів і завдань контрольних робіт тощо), тематику науково-практичних доповідей, відкритих уроків, позакласних занять, форми і терміни контролю якості знань, умінь і навичок учнів.

Організація освітнього процесу

Спеціалізована школа-інтернат № 14 м. Києва – заклад загальної середньої освіти І-II ступеня, який надає початкову і базову загальну середню освіту та працює у 5-денному режимі занять в одну зміну. Освітній процес розпочинається о 08:30.

Освітня програма закладу розроблена на виконання Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Державного стандарту початкової освіти та Державного стандарту базової середньої освіти.

Освітню програму побудовано із врахуванням таких принципів:

- дитиноцентризму і природовідповідності;

- узгодження цілей, змісту і очікуваних результатів навчання;

- науковості, доступності і практичної спрямованості змісту;

- наступності і перспективності навчання;

- взаємозв’язаного формування ключових і предметних компетентностей;

- логічної послідовності і достатності засвоєння учнями предметних компетентностей;

- можливостей реалізації змісту освіти через предмети або інтегровані курси;

- творчого використання вчителем програми залежно від умов навчання;

- адаптації до індивідуальних особливостей, інтелектуальних і фізичних можливостей, потреб та інтересів дітей.

Освітні програми містить:

- загальний обсяг навчального навантаження та очікувані результати навчання здобувачів освіти;

- перелік, зміст, тривалість і взаємозв’язок освітніх галузей та/або предметів, дисциплін тощо, логічну послідовність їх вивчення;

- форми організації освітнього процесу;

- опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти;

- вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за цією освітньою програмою.

Типові освітні програми, за якими розроблено освітні програми

спеціалізованої школи-інтернату № 14 м. Києва

Класи Варіант Типових освітніх програм, затверджених Міністерством освіти і науки України
1-4 вальдорфські Освітня програма початкової освіти за вальдорфською педагогікою (автори Мезенцева О., Косенко Д.) (лист ДСЯО від 11.09.2020 № 01/01- 23/1044)
3-4 загальноосвітні Типова освітня програма розроблена під керівництвом О.Я.Савченко (наказ МОН України від 12.08.2022 № 743-22)
5 вальдорфський Освітня програма базової середньої освіти за Вальдорфською педагогікою адаптивний цикл 5-6 класи (автори Мезенцева О., Косенко Д.) (лист ДСЯО від 31.08.2022 № 01- 10/85)
5 загальноосвітній Типова освітня програма для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти (наказ МОН України від 19.02.2021 № 235)
6-9 вальдорфські Додаток № 4 Типових навчальних планів Вальдорфських загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ ступенів на рівні базової, 5 – 9 класи, середньої освіти) (наказ МОН України від 02.07.2014 № 780)
6-9 загальноосвітні Додаток № 7 Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня з навчання українською мовою і поглибленим вивченням предметів художнього циклу (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 405)

Особлива увага приділяється Новій українській школі (1-5 класи), яка передбачає:

1. Новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві:

- спілкування іноземними мовами;

- математична компетентність;

- спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами;

- основні компетентності у природничих науках і технологіях;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя;

- ініціативність і підприємливість;

- екологічна компетентність;

- соціальна та громадянська компетентності;

- обізнаність та самовираження у сфері культури;

- екологічна грамотність та здорове життя.

2. Наскрізний процес виховання, який формує цінності.

3. Умотивований учитель, який має свободу творчості й розвивається професійно.

4. Педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками

5. Орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитино центризм.

6. Нова структура школи, яка дає змогу добре засвоїти новий зміст і набути компетентностей для життя.

7. Децентралізація та ефективне управління, що надасть школі реальну автономію.

8. Справедливий розподіл публічних коштів, який забезпечує рівний доступ усіх дітей до якісної освіти .

9. Сучасне освітнє середовище, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології для навчання учнів, освітян, батьків не лише в приміщенні навчального закладу.

Нова школа потребує нового вчителя, який зможе стати агентом змін.

Українська школа буде успішна, якщо до неї прийде успішний вчитель. Він – успішний вчитель і фахівець – вирішить дуже багато питань щодо якості викладання, обсягу домашніх завдань, комунікації з дітьми та адміністрацією школи. До дітей має прийти людина-лідер, яка може вести за собою, яка любить свій предмет, яка його фахово викладає.

Нові ролі вчителя

Виробити в учня потребу і вміння навчатися впродовж життя може тільки той, хто сам постійно навчається, вміє і бажає цього.

Педагоги спеціалізованої школи-інтернату № 14 м. Києва, які працюють в класах НУШ,постійно працюють над самовдосконаленням педагогічної майстерності. Протягом року брали участь у міських, районних в онлайн конференціях, вебінарах, тренінгах (з отриманням сертифікатів), де розглядалися важливі питання реформування освіти, розбудови Нової української школи.

Адміністрація закладу та педагоги, які працюють у класах НУШ, дбають про те, щоб школа була:

– школою радості для учня;

– школою творчості для вчителя;

– школою спокою для батьків.

Інклюзивна освіта

Важливим показником розвитку суспільства є гуманне й турботливе ставлення до дітей з особливими потребами.

Сьогодні важливим є усвідомлення того, що всі діти, незалежно від стану їхнього здоров’я та фізіологічних особливостей можуть і повинні мати рівний доступ до якісної освіти, а особливо до звичайного, повноцінного людського спілкування.

Завданнями інклюзивної школи є не тільки створення умов для розвитку особливих дітей у здоровому середовищі однолітків та формування толерантного відношення до них з боку батьків, учителів та учнів, а і досягнення повної освітньої інтеграції, що незмінно веде до прогресу. З огляду на це, питанню впровадження інклюзивного навчання в закладі приділяється значна увага.

Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися в умовах загальноосвітнього закладу. Філософія інклюзії базується на вірі в те, що кожна людина з певними порушеннями розвитку має отримувати якісну освіту.

Колектив закладу працює над створенням належних умов для здобуття якісної освіти дітьми з особливими освітніми потребами.

Інклюзивне навчання в спеціалізованій школі-інтернаті № 14 м. Києва було запроваджене ще з 2017-2018 навчального року.

В 2022-2023 н.р. в закладі організовано 13 інклюзивних класів, в яких здобували освіту 18 дітей з ООП з різними рівнями надання підтримки, а саме:

З І рівнем підтримки Учнів з ООП, що потребують ІІ-V рівнів підтримки
Всього учнів з ІІ-V рівнями підтримки З них потребують:
ІІ рівень підтримки ІІІ рівень підтримки IV рівень підтримки V рівень підтримки
Кількість учнів з ООП, що навчаються в інклюзивних класах 0 18 6 7 5 0

Взв’язку з організацією інклюзивного навчання в закладі:

• введена посада асистента вчителя відповідно до кількості інклюзивних класів (1ставка на клас);

• створено психолого-педагогічної команду супроводу, до якої увійшли заступник директора з навчально-виховної роботи, вчителі, класні керівники, вихователі, практичний психолог, соціальний педагог, логопед, асистент учителя, батьки дитини з ООП, представники ІРЦ № 4 Дніпровського району м.Києва;

• постійно проводиться методична робота з кадрами: інструктивно-методичні наради, семінари, конференції, курсова перепідготовка; дистанційне навчання та самоосвіта;

• для всіх учнів з ООП складані індивідуальні програми розвитку, індивідуальні освітні програми на навчальний рік, перелік навчальних предметів; розклад корекційно-розвиткових занять;

• ведеться моніторинг навчально-виховних досягнень у вигляді: інформації про прогрес дитини, зразків робіт дитини (малюнки, доробки); результатів спостережень, корекційної роботи колекційного педагога, практичного психолога, соціального педагога, логопеда тощо;

• оформлені дитячі портфоліо.

В школі створено належні умови для інтеграції дітей в освітнє середовище:

приміщення та територія закладу облаштовані з урахуванням принципу розумного пристосування. В школі створена та обладнана ресурсна кімната, що забезпечує учнів з особливими освітніми потребами умовами для здобуття освіти на рівні з іншими здобувачами. Ресурсна кімната розподілена на функціональні зони, призначені для всебічного розвитку учнів, гармонізації їхнього психоемоційного стану та психологічного розвантаження, проведення індивідуальних та групових психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових занять. Ресурсна кімната відповідає санітарним нормам.

Педагоги закладу, які працюють в умовах інклюзивного навчання, постійно вдосконалюють свої професійні знання та навички з інклюзивної освіти.

Дистанційне навчання

У 2022-2023 навчальному році у спеціалізованій школі-інтернаті № 14 м.Києва успішно поєднували очне навчання з дистанційним.

У зв’зку з агресією російської федерації проти України багато здобувачів закладу освіти виїхали за межі Києва (13 осіб) та за межі України (221 особа). Зметою охопити їх навчанням, було створено 4 дистанційних класи (4-В, 6-В, 7-В, 9-В). Для учнів з інших паралелей навчання проводилися в синхронному та асинхронному режимах з дотриманням санітарно-гігієнічних норм. Дистанційно проводились уроки для всіх здобувачів освіти у дні, коли сигнал «Повітряна тривога!» лунав перед початком навчальних занять.

У закладі освіти організовано доступ до мережі Інтернет для всіх педагогів школи. Доступ до інтернету здобувачів освіти здійснюється з точок доступу, створених вчителями в разі потреби використання здобувачами освіти ресурсів інтернету під час освітнього процесу за планами конкретних уроків.У найпростішому укритті також наявний доступ до мережі Інтернет.

Інформатизація освітнього простору вимагає формування в учасників освітнього процесу навичок безпечного користування ресурсами інтернету, становлення інформатичної культури і компетенцій та розвитку критичного ставлення до отриманих даних.

Педагогами закладу систематично здійснювалися інформаційні заходи, спрямовані на здобувачів освіти та їх батьків щодо безпечного використання мережі Інтернет та використання освітніх сайтів задля підвищення інтелектуального розвитку здобувачів освіти.

Дистанційне навчання – виклик як для вчителя, так і для учнів. Та колектив спеціалізованої школи-інтернату № 14 м. Києва справився з цим викликом.

Педагоги постійно вдосконалювали форми та методики дистанційного навчання, навчалися і здобували нові навички цифровізації освітнього процесу.

Виховна робота

Аналізуючи виховну роботу, яка є частиною освітнього процесу, в спеціалізованій школі-інтернаті №14 м. Києва за 2022-2023 навчальний рік, слід зазначити, що педагогічний колектив продовжував використовувати педагогіку співробітництва, партнерства, проведення традиційних творчих колективних справ за сприяння адміністрації.

У школі-інтернаті постійно вдосконалюється існуюча база для проведення різноманітних гуртків, що сприяло розвитку ініціативи учнів, самостійності й активності, розширенню знань та вмінь.

Відремонтовані та обладнані приміщення для проведення гурткової роботи. Як наслідок – гуртківці стали переможцями в багатьох творчих конкурсах районного та міського рівнів.

Одним із найважливіших завдань педагогів є збереження та зміцнення здоров’я вихованців та формування в них свідомого ставлення до власного здоров’я, розуміння його значення.

Великої уваги у розвитку фізично здорової особистості надавалося організації освітнього процесу, забезпеченню всім необхідним обладнанням відповідно до санітарно-гігієнічних вимог, належному тепловому режиму, освітленню відповідно до санітарно-гігієнічних норм, забезпеченню безпечних умов освітнього процесу.

Профілактика шкідливих звичок у дітей та формування у них здорового способу життя – одне з найважливіших завдань, яке ми поставили перед собою. Команда старшокласників є постійним номінантом районного місячника «За здоровий спосіб життя».

Заклад є учасником реалізації моделі співробітництва поліції та освітніх закладів «Шкільний офіцер поліції».

З метою активізації роботи з попередження дорожньо-транспортного травматизму серед школярів проведено місячник дорожнього руху, в якому взяли участь усі класи школи і протягом якого відбулися різноманітні превентивні заходи.

У спеціалізованій школі – інтернаті № 14 протягом 2022-2023 навчального року робота з профілактики правопорушень серед учнів була спланована, таким чином:

· Розроблений план заходів по профілактиці та попередженню правопорушень і злочинів, план заходів по профілактиці та попередженню шкідливих звичок.

· Уточнений та поповнений банк дітей, схильних до негативних проявів, правопорушень, окремих шкідливих звичок, зокрема; дітей, що ухиляються від навчання, неблагополучних сімей, з сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах. (вересень, жовтень, Коробій Т.С., класні керівники, вихователі ГПД).

· Відвідано неблагополучні сім'ї, сім'ї, які опинилися у складних життєвих обставинах, складено акти обстеження, проведені бесіди з батьками та особами, що їх замінюють.

· Оформлено інформаційні стенди та куточки «Наші права», «Знати право! Служити праву! Захищати право!» Тематична виставка правової літератури в шкільній бібліотеці.

· Інформовано учнів та батьків щодо мережі закладів та установ, які здійснюють консультативну, діагностичну та профілактичну роботу.

Особлива увага приділяється контролю за відвідуванням учнями навчальних занять: щоденно ведеться книга обліку відсутніх; аналогічні журнали відвідування ведуться по кожному класу, в яких збираються довідки, пояснення дітей та батьків стосовно пропусків занять з різних причин.

Питання відвідування учнями занять та питання профілактики негативних проявів в учнівському середовищі розглядається на засіданнях малих педрад з профілактики правопорушень та на засіданні комісії з попередження правопорушень.Адміністрація спеціалізованої школи – інтернату №14 тісно співпрацює з сектором ювенальної превенції поліції та районними службами у справах дітей та сім’ї з метою профілактичної та роз’яснювальної роботи з учнями та їхніми батьками з приводу їхньої відповідальності за виховання дітей.

Адміністрація закладу сприяє тому, щоб педагогами використовувалися переваги столичного закладу. З метою розширення світогляду школярів, формування у них загальнолюдських цінностей, виховання поваги до рідної культури, історії, мови, протягом року учнями були відвідані в місті Києві музеї та проведені тематичні екскурсії.

Протягом навчального року були проведені відкриті уроки та позакласні заходи.

Проведені тематичні виховні години до Дня писемності «Без мови рідної, юначе, й народу нашого нема», Дня козацтва «Козацькій славі жити у віках», Дня пам’яті жертв Голодомору «Прости нас, пам'яте, прости!», «Україна – наш спільний дім», конкурс малюнків «Права дитини», тренінгові заняття «Рівний – рівному», конкурс малюнків і плакатів «Будь уважним на дорозі!», вивчення правил безпечної поведінки на вулицях і дорогах (пішохідна екскурсія), майстер-клас з виготовлення ляльки – мотанки та інші.

Отже, нині школа має стати осередком виховання справжньої духовності, плекання творчої особистості, виховання людини, що характеризується високою емоційно-естетичною культурою.

Виконуючи завдання художньо-естетичного виховання, в школі вивчаються кращі твори української та світової культури; відбуваються зустрічі з діячами культури, літератури, мистецтва; ведеться робота з розвитку вмінь продовжувати

культурно-мистецькі надбання й відтворювати прекрасне в повсякденному житті, з метою виявлення талановитих і обдарованих дітей в різних видах мистецтва.

Класи, що працюють за вальдорфською педагогікою, традиційно прозвітували про свою роботу над виставами, які були представлені учням, батькам та педагогам.

Патріотичне виховання

Особливого значення набуло патріотичне виховання. Протягом року проводились заходи, спрямовані на формування патріотичних почуттів в учасників освітнього процесу. З цією метою більш зміцнювались партнерські зв’язки: учні – педагоги – батьки. Ми об’єднувались заради допомоги нашим захисникам і захисницям, підтримуючи їх з великою вдячністю за захист нашої України.

Ми проводили ярмарки, брали участь у ярмарках районного масштабу, в аукціонах. Діти проявляли свою любов та вдячність у творчих роботах, що стали оберегами для наших військових.

Ми плели сітки, браслети виживання, надсилали продукти харчування, засоби гігієни та інше.

Соціальний захист

Проведена соціальна паспортизація класів та закладу освіти. Складені і опрацьовані списки дітей-сиріт, дітей, які позбавлені батьківського піклування та перебувають під опікою, дітей-інвалідів, дітей з багатодітних сімей, із малозабезпечених сімей, із неповних сімей, дітей учасників ССО та дітей загиблих учасників ССО. Складені списки дітей, яким надається безкоштовне харчування за бюджетні кошти.

Соціальний паспорт закладу

Кількість дітей у навчальному закладі 416

З них:

· дітей-сиріт 3

· дітей, позбавлених батьківського піклування 4

· діти з інвалідністю 3

· діти з особливими освітніми потребами 18

· кількість дітей з багатодітних сімей 79

· кількість дітей з малозабезпечених сімей 4

· дітей, які постраждали від чорнобильської катастрофи 6

· кількість дітей з неповних сімей 15

· дітей батьки, яких опинилися в складних життєвих обставинах 13

· діти одиноких матерів та одиноких батьків 37

· дітей, із сімей учасників ССО - 7

· дітей, із сімей загиблих учасників ССО - 3

· внутрішньо переміщені особи – 19

Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у закладі, проводиться згідно з діючим законодавством. Два рази на рік складаються та поновлюються списки учнів соціально - незахищених категорій. Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації.

Психологічна служба закладу представлена роботою практичного психолога та соціального педагога, які проводять різні види робіт:

- психодіагностичну

- консультативну

- корекційне-розвивальну

- профілактично-просвітницьку .

З метою підвищення якості психолого-педагогічного супроводу дітей спеціалісти закладу – активні учасники тренінгів, практичних занять, семінарів, круглих столів тощо.

Система оцінювання здобувачів освіти

Оцінювання результатів навчання учнів у 2022-2023 навчальному році здійснено в умовах дії правового режиму воєнного стану в Україні на підставі розробленого Міністерством освіти і науки України нормативно-правового

забезпечення, а саме:

- інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році (Лист МОН України від 19.08.2022 № 1/9530-22);

- методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1–4 класів закладів загальної середньої освіти, затверджені наказом МОН України від 13 .07. 2021 р. № 813;

- методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5–6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти, затверджені наказом МОН України від 01 квітня 2022 р. № 289 (чинні для 5, 6В класів);

- критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти (затверджені наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України 13 квітня 2011 р. № 329 (чинні для 6–11 класів);

- орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 21.08. 2013 р. № 1222 із змінами, додаток 2 (чинні для 6–11 класів);

- інструкція з ведення класного журналу 5–11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 03.06. 2008 р. № 496;

- інструктивно-методичного листа МОН України від 11.09.2020 р. № 1096 «Про внесення змін до методичних рекомендацій щодо заповнення Класного журналу учнів початкових класів Нової української школи»;

- наказів МОН України від 11.01.2023 року № 19 «Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2022/2023 навчальному році».

На закінчення 2022-2023 навчального року у початкових класах закладу освіти навчається 162 учня, у 5-9 класах – 254 учнів, з них очно навчалися – 182, дистанційно – 234.

Навчальний рік успішно завершили 414 учнів.

З них учні 1-4 класів, які навчаються за вальдорфською педагогікою, мали вербальне оцінювання, учні 3-4 загальноосвітніх класів мали рівневе річне оцінювання (без фіксації результатів оцінювання за підсумками І семестру на предметних сторінках класного журналу), учні 5-8 вальдорфських класів мали рівневе оцінювання, навчальні досягнення учнів 5-9 загальноосвітніх класів та 9-х вальдорфських класів оцінювалися за 12-бальною системою.

Згідно з річним планом роботи закладу освіти на 2022-2023 навчальний рік адміністрацією закладу освіти було проведено аналіз досягнень учнів 1-4, 5-9-х класів. За підсумками аналізу навчальних досягнень 2022-2023 навчального року із 416 учнів 1-9 класів:

- 359 учнів переведено на наступний рік навчання;

- 18 учнів закінчили навчання за інклюзивною формою;

- 9 учнів нагороджено Похвальними листами «За високі досягнення у навчанні»;

- 57 учнів 4-х класів отримали свідоцтво про здобуття початкової освіти;

- 55 учнів 9-х класів отримали свідоцтво про здобуття базової загальної середньої освіти, з них 3 – з відзнакою.

Педагогічні кадри

У 2022-2023 навчальному році педагогічний колектив школи-інтернату налічував 57 осіб.

Керівник закладу сприяє членам педагогічного колективу в особистісному та професійному розвитку, застосуванні педагогічних талантів через створення творчого продуктивного клімату, організації методичної та наукової роботи.

Виконанню завдань цілеспрямованого неперервного підвищення професійного рівня педагогічних працівників, активізації та розвиткові творчої діяльності, посиленню відповідальності за результати навчання та виховання дітей, забезпеченню соціального захисту компетентної педагогічної діяльності сприяла атестація педагогічних працівників, яка проводилася до вимог чинного законодавства. Атестація є складовою частиною методичної та управлінської діяльності школи.

У 2022-2023 н.р. році для підвищення педагогічної майстерності, стимулювання праці педагогічних працівників проведена атестація. Всього атестувалося 5 працівників освітнього закладу.

На кінець 2022-2023 навчального року якісний склад педагогічних працівників став:

Склад педагогічних працівників за кваліфікаційними категоріями

Кваліфікаційні категорії 2018-2019 2019-2020 2020-2021 2021-2022 2022-2023
відповідність займаній посаді 4 4 4 4 4
спеціаліст 2 2 1 12 15
ІІ категорія 2 4 3 13 10
І категорія 6 5 5 12 5
вища категорія 14 16 17 25 23

Діаграма 1

Якісний склад педагогічних працівників

2022-2023н.р.

Склад педагогічних працівників, які мають педагогічні звання

Педагогічні звання 2018-2019 2019-2020 2020-2021 2021-2022 2022-2023
вчитель-методист 4 5 5 6 5
старший учитель 7 7 8 8 7
керівник гуртка -методист 1 1 3 2 2

Діаграма 2

Педагогічні звання

2022-2023н.р.

В закладі працює три «Відмінники освіти України»

Поповнюється та оновлюється матеріально-технічна база.

За навчальний рік матеріальна база укріпилася таким чином:

За бюджетні кошти придбано:

- малоцінні швидкозношувальні предмети – 138256,00 грн.

- необоротні матеріальні активи - 737411,00 грн.

Всього: - 875667,00 грн

І. Малоцінні швидкозношувальні предмети:

Найменування товарів Кількість Профінансовано грн.
1. Серветки вологі 106 уп 4134
2. Пакети для сміття 60л 53 пач 2195
3. Пакети для сміття 120 л 93 пач 5262
4. Швабра Profi XL 5 шт 5733
5. Моп до швабри 5 шт 3478
6. Змінна насадка Cotton plus 5 шт 1050
7. Швабра для підлоги 5 шт 1643
8. Щітка для підмітання 3 шт 453
9. Совок 3шт 432
10. Бак для сміття 6 шт 2041
11. Журнал групи продовженого дня 12 шт 1368
12. Журнал індивідуального навчання 1 шт 45
13. Журнал факультативних занять та консультацій 2 шт 90
14. Журнал планування та обліку роботи гуртка 10 шт 450
15. Особова справа 60 шт 540
16. Свідоцтво досягнень для учнів 1-го класу 180 шт 1080
17. Свідоцтво досягнень для учнів 3-4-го класу 120 шт 720
18. Табель 5-11 клас 360 шт 864
19. Алфавітна книга 1 шт 240
20. Журнал обліку особистого прийому громадян 1 шт 42
21. Журнал реєстрації звернень громадян 1 шт 45
22. Журнал обліку вхідної кореспонденції 2 шт 276
23. Журнал обліку вихідної кореспонденції 2 шт 276
24. Книга контрольно-візитаційна 1 шт 45
25. Журнал обліку руху учнів 3 шт 135
26. Формуляр читача А6 80 шт 504
27. Журнал обліку виданих підручників і навчальних посібників 1 шт 36
28. Журнал бракеражу готової продукції 6 шт 270
29. Журнал бракеражу сирих продуктів 6 шт 270
30. Журнал обліку відходів 2 шт 90
31. Журнал обліку робочого часу працівників 2 шт 90
32. Папір туалетний, рушник паперовий 1080 шт 18047
33. Папір А4 43 пач 7478
34. Файл А4 прозорі 42 уп 2218
35. Серветки вологопоглинаючі та з мікрофібри 92 шт 7774
36. Губка кухонна 46 уп 966
37. Рукавички (нітрилові, чорні) 33 уп 5434
38. Пензлики малярні 15 шт 238
39. Ванночка для фарби 5 шт 143
40. Валики 15 шт 987
41. Щітка скребок 10 шт 2672
42. Гель, бальзам тощо 10 шт 2206
43. Засіб дезинфікуючий Профі Дез 5л 4 шт 3117
44. Крем-мило 500 мл 26 шт 1079
45. Олива моторна 5л 2 шт 1667
46. Серветки гігієнічні 38 шт 1364
47. Бідони 8 шт 6790
48. Каністра 20 л 1 шт 320
49. Сокира пожежна 1 шт 335
50. Засіб для дезодорації біотуалетів 20 шт 8500
51. Фарба фасадна 12,6 кг 28 шт 26824
52. Ліжко 2 шт 3400
53. Матраци 2 шт 2000
54. Ковдри 2 шт 800
Всього 138256

ІІ. Необоротні матеріальні активи:

Найменування товарів Кількість Профінансовано грн.
1. Лопати штикові, совкові 9 шт 1538
2. Лом VIROK 2 шт 1964
3. Сокира пожежна 2 шт 670
4. Контейнери для продуктів та зберігання медикаментів 15 шт 6578
5. Мат ТАТАМІ 10 шт 8800
6. Каремат 30 шт 6900
7. Мобільна зарядка 1 шт 14800
8. Лава для тимчасових укриттів 10 шт 18485
9. Шафа SMD 81 та SBM 202\15 2 шт 12360
10. Вогнегасник ВП-5 2 шт 1290
11. Ноші складні НС-1 1 шт 4390
12. Кушетка КП продедурна 1 шт 2846
13. Веб камера Canon 15 шт 13785
14. Шафи металеві 4 шт 18262
15. Стілець Джокер 100 шт 75000
16. Комплект мультимедійного обладнання 2 комп 120000
17. ЛЕД лампа 4 шт 4796
18. Ліхтар світлодіодний ХОКО 4 шт 1996
19. Плед напіввовняний ТМ «Ярослав» 25 шт 12150
20. Термоси 4л, 3л 6 шт 14021
21. Світильник на підставці 1 шт 2500
22. Генератор ISBIR KDE 2 шт 229900
23. Комплект промислових термосів №2 20л (2шт) 1 комп 21235
24. Каністра металева 20 л 3 шт 5985
25. Комплект подовжувачів 2 комп 47960
26. Ємкість вертикалька ЕV 1000л 1 шт 9700
27. Генератор дизельний KDE 7000Т 1 шт 79500
Всього 737411

ІІІ. Перелік робіт та послуг, які були виконані в спеціалізованій школі-інтернаті № 14 м. Києва

№ з/п Найменування робіт та послуг Вартість робіт та послуг грн.
1. Поточні ремонти, пожежна безпека, охорона, технічне обслуговування мереж ХВП, ГВП, крім комунальних За кошти РУО Дніпровського р-ну

Ремонтні роботи:

- вересень 2022 – ТОВ «НЬЮВЕЛ» - поточний ремонт підвального приміщення під облаштування найпростішого укриття СШІ №14 м. Києва – 172583,03 грн

- листопад 2022 – ТОВ «ЕСТЕТ-ПРОЕКТ» - ремонт підвального приміщення під облаштування найпростішого укриття СШІ №14 м. Києва – 249612,00 грн

- грудень 2022 – ТОВ «МП СТРУМ» - капітальний ремонт і реставрація частини покрівлі спального корпусу – 449277,22 грн

- квітень 2023 – ТОВ «НЬЮВЕЛ» - поточний ремонт підвального приміщення під облаштування найпростішого укриття СШІ №14 м. Києва – 207256,36 грн

Управлінська діяльність

Управління закладом здійснюється відповідно до посадових обов’язків керівника закладу, його заступників, річного плану роботи спеціалізованої школи-інтернату № 14 м. Києва, плану внутрішньошкільногоконтролю та календарних планів учителів, що викладають окремі предмети, і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників освітнього процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню освітнього процесу й забезпечує планомірний розвиток закладу.

У закладі освіти в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність закладу освіти. З підключенням мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, департаменту освіти і науки України, сайтами інститутів післядипломної освіти та інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією усім членам педагогічного колективу, вчасно знайомитися з новими документами.

Для того, щоб педагогічна діяльність була успішною, а робота вчителя результативною, адміністрацією школи систематично здійснюються різні види контролю за освітнім процесом.

Відповідно до річного плану був організований внутрішньошкільний контроль за календарно-тематичним плануванням, виконанням освітніх програм, роботою педагогів, навчальними досягненнями учнів, веденням ділової документації, відвідуванням учнями школи.

Одним із показників професіоналізму педагога є вміння грамотно вести ділову документацію, відповідно до визначених вимог, вчасно здавати необхідну звітність.

У 2022 - 2023 н.р. продовжилось запровадження «електронного класного журналу» в 5-9 класах СШІ №14 в інформаційно-комунікаційній автоматизованій системі «Єдина школа». Протягом року неодноразово проводився моніторинг своєчасності та достовірності записів.

Щосеместрово здійснювався моніторинг рівня навчальних досягнень учнів 1 - 9 класів з усіх предметів, за результатами якого можна зробити висновок стосовно динаміки успішності.

Відповідно до Закону України «Про освіту», Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 № 684, зі змінами (постанова Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 № 806) та з метою забезпечення конституційного права громадян на здобуття загальної середньої освіти та вдосконалення постійного контролю за охопленням навчанням і вихованням учнів спеціалізованої школи-інтернату №14 м. Києва, в закладі здійснюється постійний контроль за відвідуванням учнями школи.

З метою профілактики невідвідування учнями школи адміністрація тісно співпрацює з батьківською громадськістю, службами у справах дітей, сектором ювенальної превенції ГУ Національної поліції у м. Києві та громадськими організаціями.

Враховуючи сучасні вимоги, виклики Нової української школи стиль керівництва школи-інтернату демократичний, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу, батьківської громади - в інтересах справи. Керівник закладу сприяє створенню такої атмосфери в колективі, коли позитивно сприймаються успіхи кожного, підтримується корисна для освітнього процесу ініціатива, самостійний підхід до вирішення педагогічних завдань, розумно делегує повноваження, розвиває і зміцнює партнерські стосунки з колегами, батьками, вихованцями.

Адміністрація здійснювала контроль дотримання академічної доброчесності педагогічними працівниками під час педагогічної діяльності.

Керівники ПМК беруть участь у роботі шкільної атестаційної комісії, надають методичні рекомендації вчителям.

Одним з елементом функціонування сучасного закладу освіти є як взаємодія в середині колективу, так і взаємодія з зовнішнім середовищем. Найбільш поширеним інструментом такої взаємодії є використання електронної пошти, який ми широко використовуємо. Сайт закладу використовуємо для взаємодії з зовнішнім середовищем-розміщення інформації, оголошення, анкетування. Для спілкуванні в колективі використовуємо чат в вайбері. Окремий чат для керівництва закладу для миттєвого листування. Зручно для отримання необхідної інформації використовувати в чаті опитування та анкетування, використовуємо платформу ZOOM, GooglMeet для провелення нарад при директору, засідання педради, батьківських зборів тощо.

До перемог можна віднести не лише використання для комунікації інформаційних технологій, а в першу чергу створення самої системи комунікації, зв’язку між підрозділами організаційної структури.

Адміністрація школи працює над реалізацією стратегії розвитку закладу.

Це простежується через систему планування діяльності. Проводяться моніторинги виконання поставлених цілей і завдань та результативність річного планування для створення належних умов діяльності закладу. Також постійно відслідковується та відстежується здійснення плану відповідно до стратегії розвитку.

Шановні батьки, ми вдячні вам за те, що обрали для навчання дітей саме наш заклад освіти, який в постійному розвитку, довіряєте нашому колективу і співпрацюєте з нами в інтересах дітей. Партнерські відносини в дії.

Директор Тамара МАНЬКО

Річний звіт керівника за 2020-2021н.р.

(у вкладенні ПДФ-файл)

Кiлькiсть переглядiв: 520

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.